ändrat och fixat!

Så här inför mitt nya liv så fixade jag igår natt om lite i bloggen, fonten har aldrig riktigt sett snygga ut i Explorer men macanvändare som jag är så har jag förträngt det gång på gång. Jag har nu, finally, bytt font, bytt plats på menyn och därmed försökt få till en mer "läsvänlig" blogg, hoppas ni gillar ändringarna!
  Konstigt nog så är menylänkarna osynliga i Safari (macwebläsare, själv använder jag Firefox) men ska försöka fixa det.. Vidare måste jag få bort den gripande autoplayen på ipoden annars får den fara och flyga helt enkelt! Så skumt att den går igång trots att jag inte kryssad för det.. Lite ny musik behövs också om jag lyckas lösa problemet. Och så kanske det är dags för en ny head (banner) snart?

Dagbok:Kina känns lite "fel" nu när vi ändå hamnade i Sverige, men.. Det är ju bara för några år tröstar jag mig med :D I allafall har här min Kinakärlek rymligt med plats! Och så ska jag för 17 komma in på det där kinesiskakurserna i höst! Annars dör jag! Känns som om detta mer och mer kommer utvecklas till en familjeblogg.. Men jag hoppas iallafall att mitt skrivande kan hjälpa en och annan där ute som liksom jag surfat in i en helt ny värld med kulturskillnader och kulturkrockar i förhållandet till sin partner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0