yes!





Idag fick Cong beskedet från Svenska ambassaden i Beijing - han fick uppehållstillståndet! YES! YES! YEEEES!
Vilken lättnad, vilken överraskning! De har inte kontaktat mig något efter att jag skickade in mitt fullpackade kuvert i december och vi har alla suttit som på nålar. Wow.. Nu kan han egentligen komma när som helst, borsett från att vi båda har lite saker att avklara innan. I mars kommer han garanterat! Bara några veckor kvar!
En helt otrolig, overklig och märklig känsla har kommit över mig.

Wow, tack gode Gud!

Kommentarer
Postat av: Karin

G R A T T I S! Fins inget mer att säga bara ett jätte G R A T T I S!!!

2009-01-20 @ 20:58:15
URL: http://grejsar.blogg.se/
Postat av: tess

ÅHH vad roligt =)!!!!!

2009-01-25 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0