happy valentine!

Mys!
Idag överraskade Cong mig med en ros och en chokladask, trodde inte jag kunde bli så där fånig som de där töntbrudarna från amerikanska klyschfilmer "oh honeeeey, for meeeeee? naaaaaw you're too sweeeeeet!" *puss, puss* men, men skenet bedrar eller nu vad man säger. Men, jag vart ju faktiskt överraskad, i sådana stunder kan en och annan groda hoppa, eller? *dålig ursäkt*
    Vid lunch drog vi ut på "äventyr" till det mall vi brukar besöka mest och för första gången åkte jag kinesisk buss som var en riktig upplevelse, *gupp, gupp, skump, skump* på annars raka vägar. Skumpresan kostade 1yuan/person (0,89kr) vilket var mer än okejpris enligt min åsikt hur mycket skumpande det än skulle varit.
Väl framme åt vi en megalunch på en rätt snygg convenient food cafe/restaurang och sen knata vi runt på mallet efter en väska till mig. Naturligtvis hittade jag ingen väska men Cong fick Puma sockor, det där perfekta hårwax guccet jag letat efter ett bra tag nu till honom och jag fick 2 rosor till!
    Jag har alltid försökt förtränga detta datum men måste säga att idag var den mysigaste dan på länge, helt plötsligt inser man hur underbart livet faktiskt är, hur fort det egentligen gått att hamna just här och man känner sig.. nöjd. Är det rosorna, chokladen eller pms:en som spökar kan jag inte avgöra men den 14:e februari kan tydligen va helt underbar när man inte längre är själv, idag känns det nästan tårögt bra. Jag vill inte va nån annanstans .

Pms var det nog ja.


Glad alla hjärtans dag/ Happy valentine på er!



bild:
image25

Kommentarer
Postat av: monc

naaaa... vad gosigt.. ;)

2008-02-14 @ 14:53:12
URL: http://monc.blogg.se
Postat av: sophia

*rodnar*

2008-02-14 @ 15:34:57
URL: http://dagbokkina.blogg.se
Postat av: SMÄM

haha!!

2008-02-14 @ 22:15:47
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Karin G

Gulli, gulligt mys pys....:) Från numera uppkopplad till bredband

2008-02-14 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0